Aöf sınav sonuçları ne zaman açıklanır?

07-08 Nisan 2012 tarihinde yapılan açıköğretim Dönemlik Kredili Sistem Bahar dönemi Ara Sınavı ve Yıllık Sistem Ara sınavı sonuçlarının açıklanma tarihi muhtemelen 30 Nisan gibi açıklanır. Kredili sistem ve yıllık sistem bir arada olacağı için açıklanma süresi 25 günü bulabilir.

Sınav sonuçları açıklanır açıklanmaz bu konu altından tüm aöf öğrencilerine duyuracağız. Sabırsızlıkla beklediğinizi biliyoruz. Yeni sistemde sınav aralıklarının kısa olması herkesi tedirgin etmekte. Ayrıca Sonuçların açıklanmasını bekleyen öğrencilerin sınava çalışmak için  fazla zamanı kalmamakta. Bu nedenle öğrencilere tavsiyemiz sınav sonuçlarını beklemeden sınavlara hazırlanmaya başlamalarıdır.

Aöf sınav sonuçları açıklandığı anda Kredili Sistem öğrencileri http://ogrenci.anadolu.edu.tr/Login.aspx ve https://ogrenci.anadolu.edu.tr/SinavNotAciklama/LoginWithoutPass.aspx adresinden Yıllık sistem öğrencileri https://aofsinav.anadolu.edu.tr/web/ adresinden T.C. Kimlik Numaranızı ve şifrenizi girerek sonuçlrınıza bakabilirsiniz. Konu altında yorumlarınızı yazabilirsiniz. Herkese bol şans dileriz.

91 comments

  1. Replysuha

    Sistem bu haliyle örgün eğitimden daha zor. Öğrencilere çalışmak icin zaman tanımamak buyuk haksızlık. Ne amaçlanıyor anlaşılır gibi değıl…

  2. Replymerve

    kitaplarda geç gelmisti 1. sınavda ne zaman çalısmamızı bekliyorlar. bir ayda bi sınav olyo sure çok kısaaa

  3. Replyemirhan

    hepiniz şikayetçisiniz arkadaşım.. madem zaman az diyorsunuz, burda oyalanacağınıza ders çalışmayı deneseniz iksde :D

  4. Replyece

    çok saçma bir sistem olmuş…bU REKTÖRÜN zekasına şaşıyorum hangi akla hizmet bu saçmalığı uygulamaya koymuş neyiz biz ainsthain mi oyle olsa aöf de işimiz ne gider prof oluruz yazık Türkiyemin sınav sistemini kınıyorum kaldırın artık ortaa çağ sınav sistmelerini yeter ya hangi çağda yaşıyoruz

  5. Replymehmet akif

    ben derslerime çalışıyorum ama çok bunaldım kısa sürede yıl sonu sınavı olacak sadece çalışmakta yetmiyor ben ilahiyat birinci sınıfım islam sanatları tarihine o kadar çok çalıştım ki adamlar dipte kuyuda ne kadar osru var sormuşlar zayıf not almam ama o kadar çalıştığıma göre alacağım puan çok ama çok az

  6. Replyvedat

    heralde beddua almak için böyle yapıyorlar, sınava 10gün bile kalmamıştı kitapları aldığımızda ee başka nerde bu kadar yonulacak kaz varki,zehir zıkkım olsun

  7. Replybask

    merhaba arkadaşlar.sınav sonuçları açıklandımı.ben kredili sistem sosyoloji okuyorum.bilgi verirseniz sevinirim

  8. Replyderya

    Güz döneminde verilen ders çalışma aralığı çok kısa 40gün kadar zaman bahar ve seneye bu zamanı uzatmanızı istiyoruz arkadaşlar ve ben konuları zor yetiştiriyoruz önceki sistemde kiaplar kalındı ama zaman fazlaydı bu konuda aöf oarak bize yardımcı olunuz

  9. Replyfqamse

    edebiyat 1. sınıftayım kitaplarımı 2 ay önceden aldım gayette yetişti zaten konuları bölmuşler öçalışcanız 3-5 unıteydı ocak ayındakı sınav içinde 2 unıte fln eklemışler üstüne yapamıcak bişi yok bence abartıosunuz programlı çalıştm 7 dersın her hafta 1 er unıtelerı bitirdim bunaltıor ama çalışınca olmucak bişey yok

  10. Replyasi

    ben laborant ve veteriner saglık bölümü 2. sınıftayım ya arkadaşlar stajlar hakkında bilgisi olan var mı?

  11. Replyfatma filiz

    selam arkadaşlar sosyoloji derslerinin konuları anlaşılır bir biçimde anlatan bir site var mı var ise söyler misiniz?

  12. Replyoztasdelen

    Neden bu kadar geç açıklanıyor sonuçlar? O kadar zor olmasa gerek…Öss de aynııı, ünversitedeki sınavlar da…

  13. Replytuğba

    laborant ve veteriner sağlık okuyan arkadaşlardan bu sene kayıt yaptıranlarda taj zorunlulugu var yani 2. sınıf olanlar staj yapmıyor

  14. Replypremolar2

    ben bugün aöf genel merkez büroyu aradım hafta sonuna kadar takip edin dedi parmaklarında oynatıyolar bizi teknoloji her geçen gün ilerliyo ama aöf sayıyo yerinde

  15. Replypremolar2

    fatma arkadaşım ogrenci.anadolu.edu.tr adresinden bilgilerini kontrol et diğer sitelerden girince durumunuz pasif diyo sistem değiştiği için böle oluyomuş verdiğim adresten bakın

  16. Replykenan

    her sene zaten tüm bölümler aynı sınava girdiğindede 21 ila 24 gün arası açıklanıyordu bu rakam düşmesine ragmen 18 gün olmuş yarında açıklanmassa pazartesi 22 gün olacak aof nin amacı nedir tam olarak anlamış degilim bu çile niye zaten kredili diye fazla ders geçme zorluğu fazla para sorunu yetmez gibi 20 gün kalan bütsüz sınava hangi derslere agırlık vereceğimizi bilemezken bu nasıl bi rezillik yazıklar olsun böyle sistemede böyle eğitimede

  17. Replydoğan

    bunlar napmaya çalışıyor böyle insanın ders çalışası gelmiyor artık eğitim sistemi zaten berbattı bu hükümet iyice tükürdü içine yazıklar olsunki biz bu ülkede vatandaşız dioruz demokrasi dioruz

  18. Replygzky

    kpss tercinh sonuçlarını iki günde açıklayıp bizim sınavları 20-25 gün sonraya bırakan hükümete sesleniyorm ya bizi önemsemiyorsunuz ya da o iki günde açıkladığınız sonuçlar daha önceden belirlenen sonuçlardı

  19. ReplyAlp

    Bu ne sanki çok çalışıyorlarmış gibi msj atıyorlar tele aöf sonuçları açıklandı diye ama site çökmüş nasıl oluyor anlamış degilim madem siteyi çökertcektiniz niye sonuçlar açıklandı diye msj atıyorlar ki :S

  20. Replyfatma filiz

    arkadaşlar sınav sonucuna bakamıyorum sistemde kaydınız bulunmamaktadır diyor bir bilginiz var mı

  21. Replytuana

    admin aöf bahar dönemi kayıt tarihleri hakkında bilgi verir misin aöf ilahiyat 1.sınıfım ben araştırdım ama her yerde ayrı ayrı tarih vermiş sana zahmet bi cevap yaz şimdiden teşekkür ederim

  22. Replytuana

    teşekkür ederim admin hangi konu alakasız anlamadım üslubun hoş değil demişsin onu da anlamadım herkasin terbiyesini kendini ilgilendirir ama ben sana ağır sözler yazanları da gördüm her neyse kusura bakma

  23. ReplyBüşra

    ya ben bu yıl kayıt oldum okul bana kendisi 82 kredi vermiş. geriye 110 kredim kldı ve 3 dönem sınav gircem dönem derken sadece 3 kere mi sınava gircem eğer öyleyse ben 110 krediyi nasıl vercem ya 3 sınavda ?

  24. Replylandtiger

    ya arkadaşlar bişey sormak istiyorum. benim mezun olabilmem için 2 dersten geçmem gerekiyordu peki ben güz döneminde bu derslerden kalırsam bahar döneminde tekrar bu derslerden sınava girebilecekmiyim


  25. Author
    Replyadmin

    LEYLA hanım kouda ortalama olarak açıklanacağı zamanı söylemişiz ne gibi bir aydınlanma istiyorsunuz anlayamadım?

  26. Replyserkan

    cumartesi günü açıklanıyormu sınav sonuçları yoksa pazartesi veya salımı açıklanacak birde bu dönemden dersimiz kalırsa bahar döneminde o derse girebiliyomuyuz yoksa seneye kadar bekleyecekmiyiz teşekkürler

  27. Replyleyla2

    offfffffff çok mağduruz… ben türk dili ve edebiyatı 3. sınıftayim bir sonraki dönemden ders seçtiğim halde sınav açılmadı kitapda vermediler GEREKÇE BÖLÜM YENİ OLDUĞU İÇİN KİTAP BASMAMIŞLAR
    ayrıca sınava girdiğim döneme ait bir kitabıda kalmadığı gerekçesiyle hala temin edemedim…
    aöf yardımcı olarak kullandığımız kitaplara ait yayın evleriylede anlaşmasını kesmiş..
    yani iyice köşeye sıkıştık kaldık arkadaşlar…………….

  28. Replyhatice

    güz döneminde kaldıgın dersten gelecek seneki güz döneminde giriyosun serkan baharda alamıyosun.

  29. Replyemidaf

    ya açıklayın artık ya öss bile 3haafta sonra açıklıyor bu ne kayıt falan yatrmıycam böyle gidese boyle olmaz ama

  30. Replyemidaf

    ya bu açıktan okumak çok kotuymuş önünü göremiyor insan sınav sonucumuzu bile kale almıyorlar bizede yazık nasıl merakla bekliyoruz ya devlet bile öğretmen atamalarını 1 haftada yapti ya lütefn artık bu sorumsuzluğu biri görsünn

  31. Replyahmet

    Ben böyle saçma sistem görmedim resmen para tuzağına dönmüş sistem pzrtesi bahar dönemi için kayıt balışyor biz daha önceki sınav sonucumuzu bilmiyoruz koskoca üniteyi toplasan2 ayda bitiriyourz 7adet kitap 7 ders 2 aya sığarmı

  32. Replyemidaf

    ya anlamıyorum araıyorum üniversiteyi hiçbişey belli değil diyor ya ne biliyor bu insanlar peki neden ordalar kimse okumasın aöfde bnm 2.ünversitem diye okuyrdum bu ne ya bu ne yeni sistem geldi ve biz hala geçip kalmadığımızı bilmiyoruz ama olmaz bu boyle bu sisteme artık pes diyorum

  33. Replyemidaf

    admin beyfendi ya lütfen siz bari bize nezamn açıklancağını söyleyin 30 gün olurmu ya 30 gün diyorlar büroları arıyoruz biz bu aöfyi okumalimiyız okumamalımıyız inan sevdiğim istediğim bi bölüm olmasa okumazdım bizi neden kale almyorlar neden a aöfdeki büroda çlşanlar bize kötü muamle ediyorlar ya birileride bizi görsün

  34. Replyyeliz

    aöf fakültesindeki sınav sonuçlarını açıklayacak elemanlara hakkımı helal etmiyorum
    2010 yılındaki sınav sonucunu TAM 28 GÜN SONRA AÇIKLAMIŞLARDI
    BUNU DA BÖYLE YAPACAKLAR
    allah sizi bildigi gibi yapsın

  35. Replyberrin

    ne kadr ayıp yaa dün akşamdan beri bekliorm açıklanacak die.allah belalrını versinn.koskoca anadolu üninin yaptıklarına bak.sanki tek tek okuolar.saten optik okuyucu okuyo.rezalet yaaa.allah kahretsin hepsini.

  36. Replyözlem

    YUH YA BEN BÖYLE BİRŞEY GöRMEDİM…Hakikaten böle rezalet yok …zaten biz okumayalım diye bu kadar uzatıyolar haberimiz yokken ders ekliyorlar…bilir bilmez oturmuşlar biblo gibi süs biberi gibi allah bildiği gibi yapsın..bizim sırtımızdan para kazanıyorlar birde böyle bizi bekletiyorlar geberisecelerrrrrr

  37. Replyemidaf

    burda sitem etmek yetmez arkadaşlar gerekirce yetkili mercilere mektup yazalım başbakana bile yazabiliriz çözse çözse o çözer derdimizi

  38. ReplyHARBERK

    arkadaşlar haftasonu ama çalışan personel mutlaka var ek mesai alıyorlar ben diyorum açıklanır

  39. Replyberrin

    saat 3 oldu hala yok.allah kahretsin yaa.yok böle bi sistem.3 büyük üniversiteymiş.böyle üni olmas olsun.daha bi sınav sonucunu ilan edemiorsun

  40. Replybahar

    arkadaslar yapmayın allh askına ya ınsanlar ne yapsın kac bın kısının sonuclarını acıklayacaklar bıraz sabrlı olun derım onlarada yazık

  41. Replykader

    bahar hangi yıldayız allah aşkına ya bu devirde teknoloji bukadar ilerlemişken nasıl bu kadar geç kalınabilirki yaptıkları resmen insanlara garez

  42. Replyaysun

    bilerek bekletiolar.gerek yok açıklamalarına saten.pazartesi harç yatırcas.yıl sonunda hepsini açıklarlar.ayıp ya gerçekten.herkesi okumaktan soğutuyolar. hizmet 0.

  43. ReplyMELİKE

    SINAVA 100 KİŞİ DE GİRSE 10000 KİŞİ DE GİRSE GENE BEKLETİYORLAR GENE AÇIKLAMIYORLAR OLAYA BİZİM TARAFIMIZDAN NİYE BAKAN YOK ANLAMIYORUM. KAHRETSİN BU AÖF Yİ ALLAH…

  44. ReplyAYDIN

    arkadaşlar inkilap tarihi ve türk dili derslerinin yerine insan hakları ve infaz hukuku dersi gelmiş

  45. Replyhatice_

    merhaba arkadaşlar aranızda 1.sınıf öğrencileri varsa boş yere bankaya harç yatırmaya gitmesinler..1.sınıflar için sistem kapalıymış yarın açılacakmış..ben gittim ve saatlerce kuyrukta bekledikten sonra bu haberi aldım: ))

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>